Οι προτεραιότητες της Λαϊκής Συσπείρωσης στην Ερμούπολη

Ο πρωτοεμφανιζόμενος ως αιρετός, Αποστόλης Καΐλης μας μεταφέρει τις πρώτες του εντυπώσεις από το Κοινοτικό Συμβούλιο Ερμούπολης, όπου και εξελέγη στις πρόσφατες αυτοδιοικητικές εκλογές με το ψηφοδέλτιο της Λαϊκής Συσπείρωσης.

Αν και το Συμβούλιο έχει συνεδριάσει δύο φορές μέχρι στιγμής και είναι νωρίς για να εξαχθούν συμπεράσματα ο κ. Καΐλης εμφανίζεται ιδιαίτερα ικανοποιημένος για το επίπεδο του διαλόγου στο συμβούλιο λέγοντας:  «Ομολογώ ότι μέχρι στιγμής το κλίμα είναι πάρα πολύ καλό στις συνεδριάσεις. Υπάρχει πολύ καλή συμμετοχή και δεν υπάρχει διαφωνία στα θέματα, τα οποία κοιτάζουμε όλοι πάρα πολύ προσεκτικά». Παράλληλα, ωστόσο, σημειώνει ότι σκόπελος στη λειτουργία των Κοινοτικών Συμβουλίων είναι ο συμβουλευτικός τους χαρακτήρας:  «Είναι γνωμοδοτικά και συμβουλευτικά όργανα και όχι αποφασιστικά και αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό για τη λειτουργία ενός οργάνου, από τη στιγμή που μόνο εισηγείται και η εισήγησή του δεν είναι δεσμευτική, τα πράγματα είναι κάπως επιφανειακά. Σαν Λαϊκή Συσπείρωση εμείς προσπαθούμε να προωθήσουμε πραγματικά τις ανάγκες των δημοτών, να ιεραρχήσουμε τα προβλήματα, να δώσουμε σημασία σε αυτά που είναι πράγματι πολύ σημαντικά και να δείξουμε ότι σαν Λαϊκή Συσπείρωση είμαστε κοντά στους δημότες και τους κατοίκους της Ερμούπολης. Ωστόσο, μέχρι στιγμής δεν έχουμε συζητήσει κάτι τόσο σημαντικό έστω και συμβουλευτικά. Σε κάθε περίπτωση είμαι ευχαριστημένος γιατί υπάρχει πολύ καλή συμμετοχή, γιατί ο πρόεδρος είναι πολύ δημοκρατικός στη διαδικασία και ελπίζω έτσι να συνεχίσουμε και στο μέλλον.»

Τα προβλήματα της Κοινότητας

Τέλος, προσδιορίζει τα προβλήματα που εντοπίζει τόσο ο ίδιος όσο και η Λαϊκή Συσπείρωση για την περιοχή της Ερμούπολης και ξεκαθαρίζει ότι βρίσκονται σταθερά στο πλευρό των δημοτών λέγοντας: «Για μένα ένα πολύ μεγάλο και σημαντικό θέμα είναι το κυκλοφοριακό, όπου και απαιτείται να βρεθεί κάποια λύση, υπάρχει η μόλυνση που προκαλεί το ναυπηγείο, το οποίο όμως δεν είναι αμιγώς δικό μας θέμα, υπάρχει το ζήτημα της κακής κατάστασης των οδοστρωμάτων και των πεζοδρομίων, καθώς και η διαχείριση των δημοτικών ακινήτων και το ζήτημα της καλής διαχείρισης των κληροδοτημάτων. Πιστεύω πως σε γενικές γραμμές αυτά είναι τα σημαντικότερα προβλήματα και από εκεί και πέρα προσπαθούμε τόσο η παράταξη όσο και εγώ προσωπικά να ακούμε τις φωνές των δημοτών και να προωθούμε αυτά που εκείνοι θεωρούν σημαντικά.»