Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι του Σαββάτου στο Λιμεναρχείο Θήρας, όταν ενημερώθηκε ότι 32χρονος αλλοδαπός, μέλος πληρώματος του κρουαζιερόπλοιου ”NORWEGIAN JADE” σημαίας Μπαχάμες, το οποίο βρισκόταν στο αγκυροβόλιο του όρμου των Φηρών στη Σαντορίνη, έχρηζε άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης.
Άμεσα, με μέριμνα του Λιμεναρχείου, ο32χρονος μετεπιβιβάστηκε στο πλοίο “Sea Star” και μεταφέρθηκε με ασφάλεια στο λιμάνι του Αθηνιού της Θήρας.
Στη συνέχεια, παρελήφθη από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και διεκομίσθη σε ιδιωτική κλινική, όπου παραμένει νοσηλευόμενος.
Το εν λόγω κρουαζιερόπλοιο απέπλευσε προς συνέχιση του προγραμματισμένου δρομολογίου του, με προορισμό το λιμάνι του Πειραιά.

































