Έντονη κριτική για τον ανεπαρκή καθαρισμό του επαρχιακού οδικού δικτύου της Σύρου, για το οποίο υπεύθυνο είναι η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, άσκησε σε πρόσφατη συνεδρίαση του Δ.Σ. Σύρου Ερμούπολης ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας Μάριος Βουτσίνος, μετά από σχετική ερώτηση του κ. Ξαγοράρης. Όπως τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Βουτσίνος, αυτή τη στιγμή δουλεύουν παράλληλα δύο έργα καθαρισμού παρόδιας βλάστησης: του Δήμου, με προϋπολογισμό 48.000 ευρώ, που καλύπτει το δημοτικό οδικό δίκτυο, και της Περιφέρειας, με προϋπολογισμό 20.000 ευρώ, που καλύπτει το επαρχιακό οδικό δίκτυο, το οποίο βεβαίως είναι και πολύ μεγαλύτερο σε έκταση.”Δεν νομίζω να υπάρχει περίπτωση να εκτελεστεί σωστά αυτό το έργο (της Περιφέρειας)”, είπε ο κ. Βουτσίνος, υπογραμμίζοντας ότι τα παράπονα των πολιτών τα έχει μεταφέρει αρμοδίως και στον αντιπεριφερειάρχη, χωρίς μέχρι τώρα να γίνεται τίποτα.
Τη θέση αυτή, μάλιστα, υπεραμύνθηκε και ο Γιώργος Μαραγκός, λέγοντας πως πρέπει να υπάρξει περαιτέρω συζήτηση γι αυτό το θέμα με τους υπευθύνους της Περιφέρειας, “βάζοντας στο κάδρο της ευθύνης” τον χωρικό αντιπεριφερειάρχη Γιώργο Λεονταρίτη.































