Δεν έχουν περάσει παρά 4 μήνες από την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Σύρου Ερμούπολης για απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων κατά μήκος της πρόσοψης του Κυκλαδικόν και ήδη ορισμένοι οδηγοί επιλέγουν να «παίξουν» το κεφάλι τους κορώνα γράμματα.

Όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτογραφίες του logotypos.gr, γρήγορα οι κάτοικοι, αλλά και οι οδηγοί φαίνεται πως ξέχασαν την επικινδυνότητα του κτιρίου, που ώθησε τον Δήμο να λάβει την παραπάνω απόφαση στις αρχές του Ιανουαρίου.

Αυτοκίνητα και μηχανές πλέον παρκάρουν κανονικά μπροστά από το ιστορικό κτίριο, ενώ έχει καταστραφεί και μέρος των πλαστικών δικτύων για την παρεμπόδιση της διέλευσης των πεζών, που τοποθέτησε ο Δήμος.

Να σημειώσουμε ότι μετά το φιάσκο της επένδυσης στο Κυκλαδικόν, το ιστορικό κτίριο που έχει χαρακτηριστεί ως επικίνδυνο, βρίσκεται στο έλεος των καιρικών συνθηκών, με τον Δήμο να προχωρά στις παραπάνω παρεμβάσεις για την ασφάλεια των πολιτών.

Όπως φαίνεται, όμως, ορισμένοι οδηγοί φαίνεται να τις αγνοούν επιδεικτικά, ρισκάροντας τόσο την ασφάλειά τους, όσο και την περιουσία τους.