Φρόντισε το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο να βαφτούν τα κιγκλιδώματα στα στέγαστρα αναμονής επιβατών στο λιμάνι της Ερμούπολης.
Και το φρόντισε λίγο πριν τη Μεγάλη Εβδομάδα, ώστε να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση κατά το διάστημα αφίξεων και αναχωρήσεων επισκεπτών την περίοδο του Πάσχα.
Φυσικά, όχι μόνο γι’ αυτήν, αφού ήδη -με το καλοκαίρι προ των πυλών- ξεκινάει οσονούπω η τουριστική περίοδος.































