Την ανάγκη να τοποθετηθεί η κατάλληλη σήμανση και ενίσχυση του υπάρχοντος φωτισμού στην περιοχή του Γηροκομείου του Αγίου Παντελεήμονα, ζήτησε από την Δημοτική Αρχή ο δημοτικός σύμβουλος Μιχάλης Αλτουβάς.
Ο κ. Αλτουβάς δικαιολόγησε την πρότασή του καθώς στην συγκεκριμένη περιοχή έχει καταγραφεί σημαντικός αριθμός ατυχημάτων αφού και ο φωτισμός δεν είναι ο καταλληλότερος αλλά και γιατί οι ξένοι κυρίως οδηγοί δεν γνωρίζουν ποιος έχει προτεραιότητα από και προς τον δρόμο που οδηγεί προς το Κίνι.
Στην ερώτηση απάντησε ο δήμαρχος Νίκος Λειβαδάρας (ο αντιδήμαρχος των Τεχνικών Υπηρεσιών Μηνάς Αληφραγκής ήταν δικαιολογημένα απών), τονίζοντας πως προτεραιότητα της Δημοτικής Αρχής, αναφορικά με την προμήθεια φωτιστικών σωμάτων που επίκειται οσονούπω, είναι η ενίσχυση των περιοχών από την πλατεία Ηρώων μέχρι το Κλειστό Γυμναστήριο, και η οδός Γεωργίου Παπανδρέου που διασχίζει το Νοσοκομείο μέχρι το Γηροκομείο του Αγίου Παντελεήμονα.

































