Το 5ο Δημοτικό Σχολείο Ερμούπολης Σύρου συμμετέχοντας στο πρόγραμμα ERASMUS+ με τίτλο «Η ΠΟΛΗ ΩΣ ΜΝΗΜΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ» και Κωδικό Σχεδίου: 2024-1-EL01-KA122-SCH-000228485 ολοκλήρωσε το κλείσιμο του προγράμματος την Τρίτη 9 Ιουνίου, στην αίθουσα Τουλούπη των Λυκείων, η οποία μας παραχωρήθηκε για αυτόν τον σκοπό.
Το πρόγραμμα που παρουσιάστηκε, εκπονήθηκε από όλες τις τάξεις του σχολείου μας και είναι η καλύτερη απόδειξη ότι τα προγράμματα αυτά ανοίγουν δρόμους, ενώνουν ανθρώπους και πολιτισμούς. Μαθητές και εκπ/κοί, ολοκλήρωσαν και παρουσίασαν, τα παρακάτω projects: HA τάξη ασχολήθηκε με τα ήθη και έθιμα, η Β με τα επαγγέλματα, η Γ τάξη με τον κυκλαδικό πολιτισμό, ενώ η Δ τάξη με πρόγραμμα e-twinning(μικροί θησαυροί της πόλης μας). Η Ε τάξη ασχολήθηκε με τη γειτονιά του σχολείου και την ευρύτερη περιοχή, που κάποτε ήταν βιομηχανική ζώνη. Τέλος η ΣΤ τάξη ασχολήθηκε με τα νεοκλασικά κτίρια της Ερμούπολης.
Ήταν ένα ταξίδι στον χρόνο, στις μνήμες, στις εικόνες, στις ιστορίες και στα όνειρα. Γίναμε συνοδοιπόροι, μαζί με την τοπική κοινωνία, σε αυτό το ταξίδι της μνήμης, της παράδοσης και της αγάπης για τον τόπο και την ιστορία του.
Η συμμετοχή μας στο πρόγραμμα αποτέλεσε μια υπέροχη και ανεκτίμητη εκπαιδευτική εμπειρία για όλους, εκπ/κούς και μαθητές, η οποία έγινε αφορμή να βελτιώσουμε τις γνώσεις και τις συμπεριφορές μας μέσα από τη σύγκριση, την αλληλεπίδραση και τον αλληλοσεβασμό.
Είμαστε ευγνώμονες που μας δόθηκε η δυνατότητα να ζήσουμε αυτήν την εμπειρίατων ευρωπαϊκώνπρογραμμάτων ERASMUS+,εμπειρία ανεκτίμητη,που παρέχεταιμέσα από αυτά τα προγράμματα, στην εκπ/κή κοινότητα.
































