“Ήταν πολύ ωραία!” “Ήταν σαν γιορτή!” “Περάσαμε τέλεια!” ακούσαμε τα παιδιά να λένε για τη διαδραστική βιβλιοπαρουσίαση του βιβλίου “Το Ουράνιο Τόξο των Συναισθημάτων” που έγινε την Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου στη Λέσχη Ανδρίων!
Ευχαριστούμε την συγγραφέα και ψυχολόγο Ευαγγελία Μπάτου για την επίσκεψή της στην Άνδρο, το υπέροχο, χρωματιστό βιβλίο της, την όμορφη παρουσίαση και το κέφι που μας έφερε.
Καλή Σχολική Χρονιά σε όλες και όλους, με ενδιαφέρουσες δράσεις, πολλές αναγνώσεις βιβλίων και άλλες εκπλήξεις στη Λέσχη Ανδρίων!


































