Ο ευτελισμός η υποβάθμιση, και το χαμηλό επίπεδο κακής συμπεριφοράς Συναδέλφων Αυτοδιοικητικών στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο της 10ης Ιανουαρίου 2025 το οποίο παρακολούθησα δια ζώσης, μόνο κακές εντυπώσεις μπορεί να μας αφήσει.
Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, έδωσε βήμα στους Συμβούλους της Μείζονος Αντιπολίτευσης, και αυτοί αντί να προχωρήσουν στην ουσία και την απάντηση των ερωτήσεων που είχαν θέσει γραπτώς στην όλη διαδικασία, προτίμησαν στην «στρατηγική» του «αποπροσανατολισμού» των Δημοτών, που θα παρακολουθούσαν το συμβούλιο, και σε ένα ανούσιο απολογιστικό λόγο, καθαρά για εντυπώσεις , χάνοντας την ουσία των θεμάτων που οι ίδιοι έφεραν προς συζήτηση.
Βασικά ήταν ένα καλοστημένο «παιχνίδι» στρατηγικής, που κάνουν ομάδες ανθρώπων, με σκοπό να δημιουργήσουν μια ουτοπική εικόνα στον κόσμο, χρησιμοποιώντας πολλές φορές και τα ΜΜΕ στο παιχνίδι τους, χωρίς επιχειρήματα και χωρίς να αναδείξουν την αληθινή πτυχή των γεγονότων.
Εξού και το καρέ που δείχνει τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, το οποίο ήθελαν να περάσουν στον Συριανό Δημότη ως «προκλητική κίνηση» την κίνηση του δαχτύλου του δλδ, κάτι το οποίο ασφαλώς δεν έγινε έτσι, απέναντι σε έναν «απαράδεκτο» Δημοτικό Σύμβουλο της μειοψηφίας ο οποίος με την αήθη συμπεριφορά που είχε εντός και εκτός αίθουσας , ειρωνεύονταν, κορόιδευε, και περιφερόταν εντός και εκτός αυτής, κάνοντας φθηνό show.
Τέτοιες συμπεριφορές είναι κατακριτέες τόσο από εμάς όσο και από τον κόσμο που έχει αντίληψη του γίγνεσθαι επί της ουσίας.

































