Ολοκληρώθηκε πριν λίγη ώρα η πορεία διαμαρτυρίας στην οποία συμμετείχαν οι μαθητές των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ Σύρου, στο πλαίσιο της πανελλαδικής δράσης στην οποία συμμετέχουν τα Λύκεια όλης της επικράτειας.

Οι μαθητές των Λυκείων ξεκίνησαν την πορεία τους με αφετηρία το σχολικό συγκρότημα στο Μάννα και διέσχισαν την παραλιακή, μέχρις ότου έφτασαν στην πλατεία Μιαούλη, διαβάζοντας το κείμενο με τα αιτήματά τους, τα οποία μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω:

-Άμεση αραίωση των τάξεων και την αναθεώρηση του πρωτοκόλλου «50% + 1» για το κλείσιμο σχολικών τμημάτων σε περίπτωση θετικών κρουσμάτων
-Παροχή δωρεάν μασκών αυξημένης προστασίας και «rapid test» σε μαθητές και εκπαιδευτικούς
-Κατάργηση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής , της Τράπεζας Θεμάτων και του νέου συστήματος συντελεστών βαρύτητας στα εξεταζόμενα μαθήματα
-Μείωση της υπέρογκης εξεταστέας ύλης
-Ελεύθερη επιλογή σχολών στο μηχανογραφικό
-Κάλυψη των κενών σχετικά με τις ελλείψεις εκπαιδευτικών και την διδασκαλία των ειδικών εξεταζόμενων μαθημάτων (π.χ. ξένες γλώσσες , ελεύθερο και γραμμικό σχέδιο κ.λπ.)
-Απαραίτητες κατασκευές στις κτιριακές υποδομές του σχολείου μας για την ασφαλή διεξαγωγή του μαθήματος, δεδομένης της πρόσφατης «βροχής σοβάδων».

Σύμφωνα, πάντως, με πληροφορίες από την πλευρά των μαθητών, τα δύο σχολεία πρόκειται να παραμείνουν κλειστά και αύριο Παρασκευή, ενώ το πιο πιθανό είναι να λήξει η κατάληψη και να ξαναρχίσουν πάλι τα μαθήματα από Δευτέρα, πιθανώς και με χρήση τηλεκπαίδευσης…