Με αφορμή την καταστροφική πυρκαγιά που έκαψε την Αττική από το Βαρνάβα μέχρι το Πάτημα Βριλησσίων, ο αντιδήμαρχος καθαριότητας και περιβάλλοντος, Πέτρος Μώτος, έκανε ενημέρωση για την ετοιμότητα του μηχανισμού και τα προληπτικά μέτρα που έχουν ληφθεί, ώστε να αποφευχθούν ενδεχόμενες πυρκαγιές στο νησί. «θέλω να σας ενημερώσω ότι είμαστε κοντά στον κόσμο, είμαστε έτοιμοι για όλα και εγώ και ο Δήμαρχος και οι συνεργάτες μας. Όσον αφορά τον καθαρισμό οικοπέδων, ένα μεγάλο μέρος των δημοτών έχει καθαρίσει τα οικόπεδά του, ενώ ένα μικρό όχι. Παρακαλώ από το Δημοτικό Συμβούλιο όλους όσους δεν έχουν καθαρίσει, ακόμα και αν έχει λήξει η προθεσμία, να τα καθαρίσουν, για να μη δίνουμε δικαίωμα στις φωτιές. Ως Υπηρεσία έχουμε πάρει απόφαση να ρίχνουμε πρόστιμα σε όσους έχουν γίνει καταγγελίες και δεν τα καθαρίζουν τελικά. Δεν το λέω με την καρδιά μου αλλά το κάνω γιατί πρέπει να γίνει» δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο κ. Μώτος.
































