Εν μέσω Ευρωμπάσκετ, ο άσος των Μάβερικς διεκδικεί από τη μητέρα το εμπορικό του σήμα, «LUKA DONCIC 7», το οποίο της είχε παραχωρήσει το 2018

Συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες και ειδικά όταν τα “λεφτά είναι πολλά”.

Ο Λούκα Ντόντσιτς είχε πάντα ως… σκιά του και φύλακα άγγελό του την μητέρα του, Μίριαμ Πότερμπιν, όμως εν μέσω Ευρωμπάσκετ επέλεξε να την πάει στα δικαστήρια!

Όλα αυτά συμβαίνουν ενώ ο Λούκα ετοιμάζεται για τα νοκ άουτ στο Βερολίνο και ενώ πανηγυρίζει ακόμη για τους 47 πόντους κόντρα στη Γαλλία.

Όχι δεν τρελάθηκε ξαφνικά. Ο 24χρονος Σλοβένος των Ντάλας Μάβερικς και ηγέτης της εθνικής ομάδας της χώρας του, με την οποία κέρδισε το χρυσό στο τελευταίο Ευρωμπάσκετ, έχει ζητήσει εδώ και καιρό από την μητέρα του να του παραχωρήσει το εμπορικό του σήμα αλλά εκείνη δεν το κάνει και δηλώνει ότι ο γιος της καθοδηγείται από λάθος άτομα!

Όπως αποκάλυψε ο αμερικανός δημοσιογράφος, Μαρκ Στέιν, ο άσος των Μάβερικς κατέθεσε αίτημα στο Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας στις ΗΠΑ, όπου ζητάει να ακυρωθεί η καταχώρηση του εμπορικού σήματος “LUKA DONCIC 7”, που ανήκει στην μητέρα του.

Ο Λούκα είχε παραχωρήσει στην εταιρεία της μητέρας του όλα τα δικαιώματά του το 2018 όταν έφυγε από τη Ρεάλ Μαδρίτης για να παίξει στους Μάβερικς και το έχει μετανιώσει!

Ο γιος παίζει μπάσκετ είναι από τα κορυφαία brand name στον κόσμο και όλα τα λεφτά πηγαίνουν στη μαμά! Ο Σλοβένος αποφάσισε να φτιάξει νέο σήμα με το “LUKA DONCIC” αλλά δεν το δέχτηκε το Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας αφού υπήρχε το “LUKA DONCIC 7”.

Πηγή: protothema.gr