Με το πέρας της συνεδρίασης, η κα Καζαντζάκη κλήθηκε να σχολιάσει την τελική έκβαση της συνεδρίασης για την χρηματοδότηση των “Ανοιχτών Κέντρων Εμπορίου”, τονίζοντας τα εξής:

“Η ανυπαρξία, αδιαφορία και αποδιοργάνωση της Δημοτικής Αρχής, δεν είναι μόνο εμφανής, αλλά πλέον είναι και φανερά επικίνδυνη για τον τόπο. Η συμμετοχή του Δήμου μας σε ένα πλήρως επιδοτούμενο πρόγραμμα για την ανάπλαση μεγάλου μέρους του ιστορικού κέντρου της Ερμούπολης τέθηκε σε κίνδυνο, επειδή η Δημοτική Αρχή έφερε το θέμα την τελευταία στιγμή, σε κατεπείγουσα συνεδρίαση, με απόντα πολλά μέλη της, με αποτέλεσμα να μην συγκεντρωθεί ο απαιτούμενος αριθμός των ψήφων για την έγκρισή του.

Όταν σου δίνεται η ευκαιρία να εντάξεις σημαντικό μέρος του ιστορικού κέντρου της Πόλης σου σε επιδοτούμενο πρόγραμμα άνω του ενός εκατομμυρίου, και δεν καταφέρνεις να πάρεις την τυπική έγκριση του Δημοτικού Συμβουλίου, επειδή έφερες το θέμα την τελευταία στιγμή και αρκετά μέλη της πλειοψηφίας όπως και ο ίδιος ο Δήμαρχος είναι προκλητικά απόντες, είναι πλέον φανερό σε όλους ότι η προχειρότητα, η υπεροψία και η ανικανότητά σου, θέτουν σε κίνδυνο το νησί μας.

Οι δημοτικές εκλογές θα γίνουν στα τέλη του Μάη του 2019. Δυστυχώς, όμως, όλοι μας βλέπουμε, ότι η σπουδή του Δημάρχου και της Δημοτικής Αρχής από εδώ και για τους επόμενους 7 μήνες θα  είναι οι εμφανίσεις σε εκδηλώσεις και οι δημόσιες σχέσεις και όχι η διακυβέρνηση του νησιού.

Ελπίζω αυτή η επιπόλαιη και χωρίς ίχνος ευθύνης στάση του κ. Μαραγκού απέναντι στη Σύρο και τους δημότες, να μην έχει και άλλα άσχημα αποτελέσματα.