Ευχές για Καλή Σχολική Χρονιά
Ο πρόεδρος και όλα τα μέλη του Φιλανθρωπικού και Αλληλοβοηθητικού Σωματείου Νοτίου Αιγαίου “Ο Άγιος Φίλιππος” εύχονται σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων, καλή και δημιουργική σχολική χρονιά, γεμάτη πρόοδο.
Μια νέα σελίδα ανοίγει σήμερα στο βιβλίο της προσωπικής πορείας του κάθε μαθητή και της κάθε μαθήτριας: Μια νέα διαδρομή στην γνώση και την πνευματική καλλιέργεια. Ευχή μας αυτή η διαδρομή να είναι γόνιμη, ωφέλιμη και γεμάτη φως για όλους σας.
Το Σωματείο μας παραμένει υποστηρικτής στο συναρπαστικό έργο της μάθησης, και βρίσκεται πάντα δίπλα σας!
Καλή χρονιά!

































