Άμεσα αναμένεται να ανοίξει η πλατφόρμα για τις προσλήψεις επικουρικού νοσηλευτικού προσωπικού σε νοσοκομεία όλης της χώρας, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους, σε συνέντευξή του στην ΕΡΤNews.

 

Ο κ. Θεμιστοκλέους υπενθύμισε ότι έχει ήδη υλοποιηθεί η ένταξη των νοσηλευτών στα Βαρέα και Ανθυγιεινά, ενώ κάλεσε όσους ενδιαφέρονται να υποβάλουν αίτηση μόλις ανοίξει η πλατφόρμα, τονίζοντας χαρακτηριστικά πως «καλό είναι όποιος ενδιαφέρεται από το νοσηλευτικό προσωπικό να βάλει χαρτιά για να ενταχθεί».

Παράλληλα, ο υφυπουργός Υγείας εμφανίστηκε αισιόδοξος για τη βελτίωση που, όπως είπε, καταγράφεται τόσο στη στελέχωση του ΕΣΥ όσο και στη λειτουργία των δημόσιων νοσοκομείων.

Ανέφερε επίσης πως η πρόσφατη προκήρυξη για την κάλυψη 1.131 θέσεων γιατρών, είχε σημαντικά αποτελέσματα. Οι αιτήσεις που κατατέθηκαν, σύμφωνα με όσα είπε, ξεπεράσαν τις 2.000 και για πρώτη φορά εκδηλώθηκε ενδιαφέρον για περιοχές που μέχρι τώρα ήταν «άγονες» ενδιαφέροντος για τους γιατρούς.

«Βλέπουμε περιοχές που πάντα είχαν άγονες θέσεις, αυτή τη στιγμή να έχουν υποψηφίους. Στην Καβάλα, στην Κοζάνη, στη Νάξο και σε άλλα νησιά υπάρχει μια εικόνα πολύ βελτιωμένη σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια», ανέφερε ο υφυπουργός Υγείας και απέδωσε το ενδιαφέρον στα οικονομικά και στεγαστικά κίνητρα τα οποία θεσπίστηκαν για τους γιατρούς.

Σε ορισμένες ειδικότητες, όπως χαρακτηριστικά επεσήμανε, το πρόσθετο οικονομικό κίνητρο φτάνει έως και 800 ευρώ μηνιαίως, ενώ στα απομακρυσμένα νησιά εφαρμόζεται και η δωρεά του Σερ Στέλιου Χατζηιωάννου, που προβλέπει αφορολόγητο επιμίσθιο 1.500 ευρώ. Παράλληλα, σε συνεργασία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση έχει εξασφαλιστεί στέγαση για μεγάλο αριθμό υγειονομικών.

Πηγή: aftodioikisi.gr