ΤΑ 38 χρόνια λειτουργίας του γιόρτασε ο ραδιοφωνικός σταθμός ΑΙΓΑΙΟ FM και όλοι εμείς που τον στελεχώσαμε μόλις ξεκίνησε (Ιούνιος του 1988) κοιτάζουμε πίσω απορώντας, πώς πέρασαν τόσο γρήγορα αυτά τα χρόνια!

 

Τότε, που δεν είχαμε ιδέα τι σημαίνει δημοσιογραφία, τι σημαίνει ραδιόφωνο, αλλά καταφέραμε ο νεοσύστατος τότε δημοτικός ραδιοφωνικός σταθμός της Άνω Σύρου (από τους πρώτους δημοτικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς στην Ελλάδα) όχι μόνο να σταθεί στα πόδια του, αλλά και να αποκτήσει υψηλή ακροαματικότητα, με εκπομπές που συγκέντρωναν το ενδιαφέρον των ακροατών σε τοπικό επίπεδο φυσικά, αφού κατά το πλείστον τα θέματα είχαν επίκεντρο πρόσωπα και γεγονότα της πρωτεύουσας των Κυκλάδων.

Ο τότε δήμαρχος Άνω Σύρου Γιώργος Πάπιτσης το τόλμησε, όπως τόλμησε λίγα χρόνια αργότερα να «στήσει» και τηλεοπτικό σταθμό, την ΑΙΓΑΙΟ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, η οποία όμως δεν μακροημέρευσε όπως ο ΑΙΓΑΙΟ FM, ο οποίος έφτασε μέχρι τις μέρες μας.

Να του ευχηθούμε, όλοι εμείς που ήμαστε παρόντες στη «γέννησή» του και τον στηρίξαμε, «Να τα εκατοστίσει», γιατί κάθε έντυπο και κάθε ραδιοτηλεοπτικό μέσον είναι μια δυνατή φωνή, που την έχει ανάγκη η Δημοκρατία μας περισσότερο από ποτέ.