Αγαπητοί συνεργάτες, χορευτές, γονείς και φίλοι του Λυκείου των Ελληνίδων Σύρου,
Με την ολοκλήρωση της αποχαιρετιστήριας εκδήλωσής μας με τίτλο ‘’Τα νιάτα στην παράδοση, ανάσες ειρήνης’’ αισθανόμαστε την ανάγκη να εκφράσουμε από καρδιάς τις πιο θερμές μας ευχαριστίες προς όλους εσάς που συμβάλατε στην πραγματοποίηση μιας υπέροχης και συγκινητικής βραδιάς.
Προς τους δασκάλους μας:
Εκφράζουμε τη βαθιά μας ευγνωμοσύνη στους δασκάλους μας την κ. Μαρία Κορφιάτου, την κ. Άννα Χρήστου και τον κ. ΜάκηΜπέτση. Η εξαιρετική παρουσία των χορευτικών τμημάτων, η άρτια καθοδήγηση, το μεράκι φάνηκαν σε κάθε βήμα των μαθητών μας επί σκηνής. Κρατάτε την παράδοση ζωντανή και εμπνέεται τις νέες γενιές.
Προς τους μαθητές μας ( μικρούς και ενήλικες) :
Μας γεμίσατε περηφάνια με το πάθος, τη ζωντάνια και τον σεβασμό που δείξατε. Γίνατε οι καλύτεροι πρεσβευτές του μηνύματος για την ειρήνη, αποδεικνύοντας ότι η παράδοση έχει παρελθόν, παρόν και μέλλον.
Προς τους γονείς:
Σας ευχαριστούμε θερμά για την αμέριστη στήριξη και την εμπιστοσύνη που δείχνετε στο Λύκειο των Ελληνίδων Σύρου, εμπιστευόμενοι σε εμάς ό,τι πιο πολύτιμο έχετε : τα παιδιά σας. Η συνεργασία σας είναι ο θεμέλιος λίθος της επιτυχίας μας.
Προς το κοινό της Σύρου :
Ένα μεγάλο ευχαριστώ που αγκαλιάσατε με τόση θέρμη την εκδήλωσή μας. Η παρουσία και το ζεστό χειροκρότημα αποτελούν για εμάς τη μεγαλύτερη επιβράβευση και τη δύναμη να συνεχίσουμε το έργο μας.
Καλό καλοκαίρι σε όλους ραντεβού τον Οκτώβριο!
Η Πρόεδρος και το Διοικητικό Συμβούλιο του Λυκείου των Ελληνίδων Σύρου

































