Η φετινή χρονιά είναι ξεχωριστή λόγω του εορτασμού των 200 χρόνων από την ονοματοδοσία της Ερμούπολης


 

Κυριακή 15 Φεβρουαρίου στις 7 το βράδυ, στο Θέατρο Απόλλων, σας αναμένει μια παράσταση, σε τρεις σκηνικές πράξεις, από το Λύκειο Ελληνίδων  Σύρου, με ζωντανή μουσική, τραγούδι, σατιρικές μαντινάδες και χορό με τίτλο: «Μια πόλη που αγαπάει  και γιορτάζει» και γενική είσοδο στα 10 ευρώ.

  Εστιάσαμε σε 3 θέματα

«Η ιδέα ξεκίνησε, έχοντας ως στόχο να κάνουμε μια αποκριάτικη παράσταση την Κυριακή της Αποκριάς.  Στην πορεία όμως σκεφτήκαμε ότι η φετινή χρονιά που είναι ξεχωριστή λόγω του εορτασμού των 200 χρόνων από την ονοματοδοσία της Ερμούπολης, θα ‘πρεπε να περιλαμβάνει και μια αναφορά στο γεγονός αυτό, όπως και να αναφερθούμε στη γιορτή τού Έρωτα και της Αγάπης , του Αγίου Βαλεντίνου, η οποία είναι ακριβώς την προηγούμενη ημέρα» δηλώνει στην εφημερίδα η πρόεδρος του ΛΕΣ, Χριστίνα Λιγοψυχάκη, προσθέτοντας: «Έτσι, εστιάσαμε σε τρία θέματα και ονομάσαμε αυτή τη γιορτή μας «Μια πόλη που αγαπάει  και γιορτάζει» και θα περιλαμβάνει παραδοσιακούς, Ευρωπαϊκούς και latin χορούς,  και τραγούδια  της αγάπης, παλαιότερα έως και την εποχή μας».

Παραδοσιακοί και αποκριάτικοι χοροί, λοιπόν, και φυσικά το πατροπαράδοτο  γαϊτανάκι από τα χορευτικά τμήματα του Λυκείου, υπό την διδασκαλία της Μαρίας Κορφιάτου και της Άννας Χρήστου, θα συνευρεθούν  στη σκηνή του ιστορικού θεάτρου της Ερμούπολης με latinρυθμούς, chacha, rock&rollκαιbachata από το τμήμα χορού υπό τη διδασκαλία του Μάκη Μπέτση.

«Θα αναφερθούμε στη διασκέδαση  της πόλης, την περίοδο  της Αποκριάς» λέει η κα Λιγοψυχάκη και συνεχίζει: «Είμαστε πάρα πολύ ευχαριστημένοι γιατί θα έχουμε τη συνεργασία εκλεκτών φίλων, όπως του Νίκου Ρούσσου στο πιάνο και του Νίκου Απέργη στο ακορντεόν και τη φυσαρμόνικα.  Επίσης, θα τραγουδήσουν οι Ρένα Βέργου και η Αργυρώ Πανταζή, ενώ θα υπάρχει και μια έκπληξη που θα μου επιτρέψετε να μη αποκαλύψω από τώρα, με τα παιδιά του Θεατρικού Ομίλου «Σουρής»,  Γιάννη Ρούσσο και ΧαριτίνηΚυρλή. Τα κείμενα τα έχει γράψει η Λίτσα Χαραλάμπους και θα τα αποδώσει η ίδια , με την πολύ αισθαντική φωνή και παρουσία της, ενώ οι σατιρικοί στίχοι του ντελάλη είναι γραμμένοι από τον «Σουσουρή» Παναγιώτη Λίτσα».

Αξίζει να σημειωθεί πως στο τέλος της παράστασης η σκηνή του θεάτρου γίνεται μια μεγάλη παρέα με όλους τους συντελεστές να τραγουδούν μαζί: «Ελπίζουμε να έρθει κόσμος  να μας δει, να γιορτάσει και να χαρεί μαζί μας, την όμορφη αυτή μέρα» καταλήγει η πρόεδρος του ΛΕΣ..