Ξεκίνησαν τα μαθήματα για το ομαδικό χασάπικο στον Γυαλό της Μυκόνου (Βίντεο)

Όπως κάθε χρόνο ο Γιάννης Βλασσόπουλος ξεκίνησε τα μαθήματα χασάπικο στο Γυμνάσιο της Άνω Μεράς.

Τα μαθήματα πραγματοποιούνται κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή 20:00 με 22:00 το βράδυ, ενώ την Κυριακή των Βαϊων (28/04) θα χορέψουν στο Γιαλό της Μυκόνου

Ο Γιάννης Βλασσόπουλος ξεκίνησε τα μαθήματα χασάπικου στο Γυμνάσιο της Άνω Μέρας.Καθε Δευτέρα,Τετάρτη και Παρασκευή 8 με 10 το βράδυ.Ετοιμαζονται για την καθιερωμένη εκδήλωση στον Γιαλό την Κυριακή των Βαϊων.., αναφέρει σε μήνυμα του ο Αντιδήμαρχος Δημήτρης Κουτσούκος.