Οι επιδοτήσεις του ηλεκτρικού ρεύματος για το μήνα Σεπτέμβριο θα ανακοινωθούν αύριο (23.8.2022) στις 09:30 το πρωί, από τον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστα Σκρέκα.

Σύμφωνα με τα όσα αποκάλυψε ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας το πρωί στο ραδιόφωνο του Real FM, η κυβέρνηση προτίθεται να ανακοινώσει «ανάσα» πάνω από 2 δισ. ευρώ για να μειωθεί ο τελικός λογαριασμούς ρεύματος.

Υπενθυμίζεται ότι η επιδότηση που είχε ανακοινωθεί για τον Αύγουστο ήταν ύψους 1,136 δισ. ευρώ.

Ο υπουργός Οικονομικών τόνισε εξάλλου ότι στα ελληνικά νοικοκυριά μπαίνει έξτρα εισόδημα λόγω της μείωσης της ανεργίας, της αύξησης των εισπράξεων από τον τουρισμό, τις συνεχιζόμενες επενδύσεις και την αύξηση κατώτατου μισθού. Σημείωσε ότι οι πολίτες προχωρούν στην κάλυψη των φορολογικών υποχρεώσεων, χωρίς να σημειώνεται συρρίκνωση των καταθέσεων.