Ένα ακόμη τραγικό περιστατικό συνέβη το πρωί της Τετάρτης, όταν ένας ηλικιωμένος άνδρας έχασε τις αισθήσεις του την ώρα που έκανε μπάνιο στην περιοχή Νησάκι, της Ερμούπολης.

Όλα άρχισαν στις 7 το πρωί, όταν ο 85χρονος άτυχος άνδρας έχασε τις αισθήσεις του, έχοντας πιει πολύ νερό.

Αμέσως, στο σημείο έφτασε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, όπου τον παρέλαβε και τον μετέφερε εσπευσμένα στο νοσοκομείο της Σύρου.

Εκεί, του έγινε ανάνηψη και βρίσκεται αυτή την ώρα στο καρδιολογικό τμήμα του νοσοκομείου.