Στη σύλληψη ενός 35χρονου παράνομου αλλοδαπού, προχώρησαν οι αστυνομικοί στην Πάρο.

Συγκεκριμένα, τις πρώτες πρωινές ώρες της Κυριακής άνδρες του Αστυνομικού Τμήματος Πάρου εντόπισαν τον 35χρονο και μετά από έλεγχο διαπιστώθηκε ότι διέμενε παράνομα στη χώρα μας.

Σε βάρος του κινήθηκε η διαδικασία επιστροφής.