Ο Γιώργος και ο Νίκος Στρατάκης ανήκουν στους πλέον αγαπητούς μουσικούς και εκπροσώπους της κρητικής μουσικής, με εμβέλεια που ξεπερνά κατά πολύ τα θαλάσσια όρια της «Λεβεντογέννας». Μετά από ένα χρόνο επέστρεψαν στη Σύρο φέρνοντας μαζί τους την Κρήτη και στήνοντας ένα όμορφο γλέντι στο αίθριο της Έπαυλης Τσιροπινά στην Ποσειδωνία. Οι δυο τους έχουν αποδείξει ότι η κρητική μουσική είναι μία ολοζώντανη μουσική παράδοση και το έχουν πετύχει αυτό δημιουργώντας κομμάτια σύγχρονα γραμμένα πάνω στην κρητική μουσική με θέματα που βρίσκουμε στα κρητικά τραγούδια, αλλά εμπνευσμένα από την τρέχουσα πραγματικότητα. Από τη συναυλία των Στρατάκηδων δεν θα μπορούσε να απουσιάζει ο Σύλλογος Κρητών Σύρου, που αποτελεί έναν από τους ενεργότερους πολιτιστικούς Συλλόγους του νησιού. Τα μέλη του Συλλόγου έσυραν το χορό, ενώ η πρόεδρος, Αριάδνη Μπουγιούρη συναντήθηκε και φωτογραφήθηκε με τους καλλιτέχνες τους οποίους και συνεχάρη.































