Ζει μόνιμα στη Γερμανία, ωστόσο δηλώνει γοητευμένος από τη Σύρο και τον πολιτισμό της και για το λόγο αυτό παρέτεινε τη διαμονή του στο νησί όσο αυτό ήταν εφικτό.

Ο λόγος για τον τεχνικό Διευθυντή του Φεστιβάλ Αιγαίου Γιώργο  Κολιό  ο οποίος  μιλά στο «Λ» για την φετινή διοργάνωση  υπογραμμίζοντας ότι ο βαθμός δυσκολίας ήταν μεγαλύτερος  καθώς λάμβαναν χώρα –  ταυτόχρονα – πολλά πράγματα τα οποία πολλάκις δεν γίνονται άμεσα αντιληπτά από τον θεατή: «Είναι πολύ σημαντική η εργασία που κάνω γιατί  είναι διττή. Το ένα μέρος της είναι  να καταφέρεις να αναδείξεις το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα, κι αυτός  είναι ο  πρωτεύων στόχος μας. Να μπορέσουμε να έχουμε όσες υποδομές χρειάζονται ώστε το εικαστικό αποτέλεσμα να φτάσει στο επιθυμητό σημείο. ..». Υπογραμμίζει  ότι  η μικρή σκηνή του θεάτρου Απόλλων δημιουργεί πρόσθετες δυσκολίες τις οποίες  και κατονομάζει« Υπάρχουν πολλά κολλήματα τεχνικά, γιατί σαφώς δεν είναι μια υπερσύγχρονη σκηνή.  Είναι πολύ μικρή, έχουμε θεατές γύρω – γύρω  και αυτό σημαίνει ότι οι οπτικές γωνίες  είναι πολύ πιο σκληρές – οδυνηρές  για εμάς που βρισκόμαστε Backstage.  Δηλαδή πρέπει να καλύψεις  πιο σφαιρικά το χώρο  απ’ ότι σ’ ένα θέατρο το οποίο  ο πρώτος θεατής απέχει 20 μέτρα από τον ηθοποιό. Πέραν αυτού τα κοστούμια πρέπει να είναι πολύ πιο προσεγμένα γιατί λείπει η απόσταση., οπότε όλες οι λεπτομέρειες  είναι εμφανείς».

Το άλλο στοιχείο της δουλειάς του Γιώργου Κολιού  είναι η ασφάλεια: «Των Καλλιτεχνών και των εργαζομένων που βρίσκονται επί σκηνής και γύρω από αυτή» λέει  και συνεχίζει: «Είτε πρόκειται για  μικρή , είτε για μεγάλη σκηνή αυτό δεν αλλάζει. Η  προσπάθεια και η προετοιμασία που πρέπει να γίνει ώστε να μπορέσεις  να κάνεις  ασφαλείς πρόβες και ασφαλείς παραστάσεις  είναι πάρα πολύ μεγάλη. Κι εκεί η Ηλέκτρα  μας ανέβασε τον πήχη πάρα πολύ. Γιατί, για τους τυχερούς θεατές που παρακολούθησαν αυτή την  σε παγκόσμια πρώτη παράσταση, αλλά  και για τους τυχερούς που θα την παρακολουθήσουν μαγνητοσκοπημένη αποδεικνύει  ότι η Σύρος μπορεί να κάνει μεγάλες παραγωγές  δικές της, μέσω του φεστιβάλ Αιγαίου. Είναι πολύ σημαντικό ότι τα σκηνικά  φτιάχνονται εδώ, προβάρονται εδώ , είναι φτιαγμένα για τη συγκεκριμένη σκηνή, και οι παραγωγές είναι πραγματικά ντόπιες. Μιλάμε για μια ντόπια παραγωγή, τη στιγμή που η Ελλάδα έχει πρόβλημα στον τομέα της παραγωγής».

Το μεγαλύτερο πρόβλημά του, όπως ομολογεί ήταν η  δυσκολία εξεύρεσης συνεργατών πολύ καταρτισμένων  στον τομέα τους: «Αυτό όμως εμπεριείχε την πρόκληση ,  ότι οι άνθρωπο με τους οποίους συνεργαζόμαστε, οι οποίοι είναι ντόπιοι και όλοι  τους καταπληκτικά παιδιά, κάνουν και μια μαθητεία. Δηλαδή ταυτόχρονα γίνεται και μια διδαχή  ως πως το πώς θα ‘πρεπε να λειτουργεί μια σκηνή. Η Σύρος εκπαιδεύει ανθρώπους , και όχι μόνο από την Αθήνα  αλλά από διάφορα σημεία ρου κόσμου . Αυτό είναι ένα πολύ δυνατό γεγονός για τα Ελληνικά δεδομένα θα έλεγα.  Τεχνικά στη φετινή διοργάνωση του Φεστιβάλ Αιγαίου ήταν σαφώς η Ηλέκτρα. Ο Ρενάτο Ζανέλλα είναι ένας πολύ απαιτητικός  καλλιτέχνης , με πολύ δυνατές  και πρωτοποριακές ιδέες. Το καλό είναι ότι έχει εμπειρία στο Ευρωπαϊκό Θέατρο  και παράλληλα είναι πολύ καλά καταρτισμένος τεχνικά. Οπότε από την πρώτη στιγμή που αρχίσαμε να μιλάμε για κάποιες ιδέες  που είχε, είχαμε ήδη συμφωνήσει για κάποια τεχνικά ζητήματα τα οποία έπρεπε να επιτύχουμε  προκειμένου να έχουμε  μια ασφαλή και ποιοτική εικόνα για τον θεατή».

Καταλήγοντας ο κ. Κολιός υπογραμμίζει ότι ο  πολύς κόσμος δεν  γνωρίζει, ότι  οι παράγοντες που δρουν και επιδρούν στον πολιτισμό της  Σύρου και κατ’ επέκταση της Ελλάδας , είναι άνθρωποι που έχουν δώσει πάρα πολλά στον πολιτισμό, σε πάρα πολλούς χώρους και ανά διαστήματα οι δρόμοι τους διασταυρώνονται.