Συναισθήματα αγάπης, έρωτα, πάθους, και ταυτόχρονα  πόνου και τρόμου μετέδωσε στο κοινό του θεάτρου Απόλλων ο ηθοποιός Δημήτρης Γιώτης με την εκπληκτική του ερμηνεία στον απαιτητικό ρόλο του  Ποπρίστσιν, στο αδρό και ευαίσθητο έργο του Γκόγκολ «Το ημερολόγιο ενός Τρελλού».

Ο Δημήτρης Γιώτης μετέβαινε με εξαιρετική ευκολία από την μια συναισθηματική κατάσταση στην άλλη καταδεικνύοντας – βήμα βήμα – στο εκστασιασμένο κοινό πως μοναχά μία λεπτή κλωστή χωρίζει την πραγματικότητα και την εσωτερική ανικανοποίηση που οδηγεί στην τρέλα.

Η εύστοχη επιλογή  κλασικών μουσικών δημιουργιών  συνέτεινε στην ψυχολογική φόρτιση του θεατή, τα κοστούμια του ηθοποιού και ειδικά η μπέρτα του ως Βασιλιάς της Ισπανίας ήταν ιδιαίτερα προσεγμένα, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι σε αρκετά σημεία η ερμηνεία του ηθοποιού θύμιζε τον αείμνηστο Δημήτρη Χόρν.

Σκαλί σκαλί βάζει τον θεατή στο εσωτερικό της ψυχασθένειας, παίρνοντάς τον από το χέρι,  σχεδόν λες και σου εξηγεί χωρίς λόγια.

Το σημείο στο οποίο αναφωνεί με απόγνωση: «Έναν άνθρωπο μωρέ!! Αυτό χρειάζομαι έναν άνθρωπο. Να δω και να μιλήσω μ’ έναν άνθρωπο… άντρα ή γυναίκα δεν έχει σημασία. Μ’ έναν άνθρωπο…» καθώς και  το τραγικό  τέλος του έργου, όπου ο Ποπρίστσιν παραληρεί  – έχοντας πια ξεφύγει από την πραγματικότητα –  για βουνά, ουρανούς και θάλασσες, κάνοντας επίκληση στην αγάπη της μάνας, σίγουρα θα μείνουν βαθειά χαραγμένα στις καρδιές όλων όσοι παρακολούθησαν την παράσταση.

Πρόκειται για μια εξαιρετική παράσταση, με άκρως επίκαιρα μηνύματα, την οποία αξίζει να δει κάποιος.